måndag 21 september 2009

lördagen ägde

hejsan hejsan ! har inte lagt ut på ett tag så ska väl skriva lite vad som hände i helgen :) 

fredagen ; önsta disco , inte så tråkigt men inte så roligt ;p 

lördag ; jag var med tessan och vi va på kultur natten på dagen :d aja vi gick mest om kring överallt och smaka brända mandlar . sen drog vi hem , och drog ut ett tag , vi va med omid o fille ett tag sen , sen kom totte o jeppe och tessan och jag drog hem  t mej och hämtagrejer så skulle jag sova hos henne , men sen vi halv 11 typ gick vi t totte o jeppe som var själva hemma hos totte. vi typ prata och titta på tv , sen kom typ julia ett tag .sen vid halv 2 elr ngt gick vi hem , efter en halvtime kom vi tbx ,sen  typ ryckte i handtaget , så dom vart skiiiiiit rädda o typ gömde sig ;d sen sprang tessan och jag fort som fan hem t henne . sen kolla vi på typ deep blue sea , den va ganska dålig (a) tessan somna varje minut så jag fick slå henne typ hela tiden :o  
sen somna vi vid typ 3.

söndag ; slapp dag , tessan och jag sov t 11-11.30 ngt , sen kom totte o jeppe och vi diskutera gårdagen :D:D HAHA . sen drog jag hem och mamma jag och calle åkte o bowla , jag tyckte jag var bäst för jag gjorde 2 strike saker (h) men mamma vann -.- sen drog vi t donken , 


och idag har jag varit i skolan ,de sög , sen så var jag med sarah och på kvällen med ida, ++ att idas mobil = i mitt (L)

nu är klockan 23.08 så nu ska jag sova, de e ju skola imorn -.- pusshej

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar