fredag 25 september 2009

sex and the city i mitt (L)

hello ;*

har varit osocial så in i helvete dom senaste dagarna :(

men iaf i typ onsdags när tesssss o jag cykla t skolan o vi fastna i varandras frambromsar ;o så vi typ skrek o jag ba ; mamma ! o typ blinka så in i helvete  o tessan ba ; NEJNEJNEJ ! 
ha-ha efteråt dog vi av skratt :D senare på dagen garva vi ihjäl oss (y humor på hög nivå 
+ fönstret i mitt (L)  

ha-ha tessan fattar ;)

idag fick vi reda på våra provresultat , jag var skit nervös :o men fick 21/24 (y) 
slapp asso göra om provet (h) 
sen efter skolan drog ja o sarah t mej o kolla på sex and the city filmen . sen drog sarah hem o vi åkte o köpte mat :) sen så kollade jag o papi på yesman som vi hyrde. 

nu har jag gjort flätor som jag ska sova med ;d vi får se om de blir fint kanske kmr bild imorn ,

kyssar




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar