söndag 11 oktober 2009

091011

hejsan alla sociala ;d

idag har jag gjort NADA vakna upp med tessan vi gjorde frukost o sen kolla vi på spy kids 1 :D
- HOLA !

HAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHA tessan fattar :'D
nu e de så att jag saknar sommaren :( alla kvällar man kunde gå ut i shorts o linne och de fortfarande var lika ljust ute som på dagen ! :(
men iaf! sen idag har jag inte gjort ngt, har läst lite i världens bästa bok ; om jag kunde drömma , (L)(L)(L)(L)(L)(L)

sen har jag bara redigerat massa bilder och sånt ! :) kan visa några för er :)



















nu ska jag ta o kolla på ; I now pronounce you chuck and larry , jag och tessan diggar den c00la kinesen ; he smells like a dead waterbuffalo !
HAHAHAH jag dör :'D

uppdaterar imorn ;* nu ska jag börja med dagens outfit , så den kmr imorn


jag kan också lägga ut en bild på mina "vinterkläder" ( typ jacka o skor altså)



















everest jacka från stadium























beiga uggs från skopunkten


kramar

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar