torsdag 22 oktober 2009

lookin' at how they are lookin' at me

hej alla söta

idag vaknade jag ca; 07.50 gick upp och titta på vakna med the voice. jag har inte orkat fixat mej en ända dag den här veckan ;d har haft bulle hela veckan. roligt för er o veta (y

sen börja skolan . vi hade tryggare skola först , kolla på nån film om mobbning ? ;p
sen så hade vi engelska . vi hade glosor, de visste inte jag. men som tur va de muntligt idag ;) sen hade vi so med leffe i typ 1 & ½ timme ;o jag gjorde inte mke kan jag säga. men jag ligger bra t så skit samma :d sen typ svenska. vi hade nå prov. dt gick sådär :/. efter skolan lekte jag med sarah, vi kolla på HANNAH MONTANA THE MOVIE fett bra den är ;)

jag är skit förskyld, har ont i huvet , ont i hela kroppen, mår illa, har ont i magen. så jag kmr inte t skolan imorron, elr om jag mår bättre kommer jag. (hoppas,hoppas,hoppas) JAG VILL INTE VARA SJUK. om jag dör i svininfluensan får ni lova att sakna mej.

kyssar


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar