onsdag 21 oktober 2009

everythings fallin' apart

HELLO BABY'S
jag är trött på folk som leker och håller på. är det svårt att fatta att jag också har känslor ? .
tänker skita i dej/er från och med NU .

idag varte skolan. (ja har bestämt att jag alltid ska jobba t 100 % i skolan, har gått lite trögt nu. trött på kvarsittning o skit. ) aja men först hade vi spanska, jag fullkomligt suger på spanska, jag fattar 0 -.-' sen hade vi idrott, Archi (stavning) är fet skön. ja missa hans bakåtvolt på idrotten :(
men sen hade vi typ svenska. jag måste sitta bredvid en tjej som jag aldrig hört prata nånsin ! ;o bara för jag pratar för mke :( men skitsamma hon verkar snäll iaf :d sen vare lunch. asso skolmaten är så sjukt äcklig, dom ska börja laga egen mat efter jul elr ngt. de va nå kyckling grejs, (helt okejj förengångs skull måste jag erkänna) sen vare matte, vi gjorde diagnos. ni ska veta hur svårt ett tal va ;o jag dog. sarah va fet rolig på matten :d när nån sa att cp karin (vår slöjdlärare) var borta, sarah ba ställde sig upp och skrek ; jippi . mimi ba; sarah ? ska man säga så ? jag dog av garv. sen hae vi slöjd då.. men vi hade malin, helt okej varhon faktiskt (y) sen efter skolan åkte ja och ida t stan. köpte en grå tröja från gina . sen köpte ja vitamin well's, sen nu ska jag kolla på high school musical elr hannah montana (a)
kyssar




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar