tisdag 20 oktober 2009

TRUE BLOOD

hello bitches ;*
asso orka sprida rykten , jag skiter i om du inte svarar på sms ;s dt var inte därför dt är slut ? aja :s idag vare skolan och alla ba fråga mej as mke o skit o va typ fett tjuriga, iaf killarna i 6an ;s aja, efter skolan drog ja o tesssy hem t mig och titta på "Ali G inDaHouse" haha kärlek t den . sen typ drog T och jag t henne och när vi va i "våldtäcktsskogen" så gåre 2 rådjur på vägen ;o först trodde ja de va hundar sen typ jätte stor harar (a) sen jag ba; RÅDJUR ?!?!?!?!?!?! tessan och jag ba skrek fett mke :d sen när vi kom t T så sa hennes mamma att dt runnit blod från bron vid grytakiosken, och hon typ hade trorr att det var ngt dött djur som lågt på vägen, men de var ingenting där ;o så vi drog dit , vi lyckades få med oss jeppe, men han typ stack innan vi kom dit :d sen typ stod vi i 1 halvår och vågade inte gå in under bron :d sen gick vi där och då va dt en blodpöl där :o det ba hade runnit i mitten på bron , bara av ingen anledning, no tror mej säkert inte :( och de var kolsvart ute. men dt är sant !! sen typ skrek vi som fan och kutade där ifrån, och då gick dt en tjej under bron så jag ba skrek t henne; GÅ INTE UNDER BRON ! DEN BLÖDER , :d sen typ lät de i alla buskar när vi åkte i våldtäcktskogen så vi skrek skit mke igen :( sen när vi kom hem va vi typ as rädda :M sen gjorde vi läxan och så . vi är fett duktiga på matte ? :o jag är värsta snille jaoow. sen när jag kom hem gjorde jag te. och nu sitter jag och lyssnar på musik och läser lite bloggar och så :)

nu ska jag lägga ut nå skit på bdb , jag tkr alla addar ; ss0fi4

puss'N

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar