onsdag 25 november 2009

25/11 - 09

hello

idag varde skola som vanligt. mådde jätte dåligt hela dagen, så de vart ingen idrott för mig. ja har super ont i halsen, ont i magen, ont i huvudet, ont i en av mina lungor. om jag har svinis blir jag inte glad.
på slöjden hade karin damp. ja blev kkissnödig i början på lektionen , jag frågade om jag fick gå på toaletten ,men nej. istället började hon skrika & skälla på mig att ja skulle ha gått innan lektionen började ? ja menar , ja kanske nt ens va kissnödig då ? :d aja skit samma. sen fick inte vi hjälp och fick inte fråga efter hjälp på hela lektionen för ja hade frågat om ja fick gå på toa ? ;s
sen drog jag hem, fixa lite saker. åkte till farmor & farfar, farmor fyller år så gav henne present, och sa hejdå till min faster som åker tillbaka till England imorgon. sen åkte jag hem. fixade mej , och drog t sala för min gammelmormor fyllde oxå. mådde fortfarande dåligt. sen åkte vi hem, och nu sitter jag här vid datorn. ska snart gå och sova för ja mår sämst och är supertrött.
så godnatt alla
pusss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar