måndag 9 november 2009

9/11 - 09

hhhej bloggen ;)
jag har tråkigt :)
addaa
msn ; ssofiia@live.se
bdb ; ss0fi4
facebook ; sofia lindberg

idag i skolan hönde nt så mke. emma ja & tessan va fett roliga. emma har fett rolig humor ;o
ja kmr ångra att ja sa dt ;) vi hade nästan inga lektioner,
mentorstid = inställd (ingenlärare)
svenska = en timme lr ngt
hål = i typ 2 timmar
engelska = 1 timme lr ngt, inställd (ingenlärare)
matte = typ 50 min
spanska = 1 timme lr ngt, inställd (ingenlärare)
elevensval(media) = jag, linn, klara & emma drog t swedbank & skulle typ göra ett repotage om ngn match ? :) men iaf de va kul :d i bussen vare fett roligt :d emma & jag skratta & typ ramla :M
sen va klockan 16.10 då satt ja & prata en stund med helen & donya. sen kom ida & malin & vi stack t ida & åt muffins, prata , spela pingis ( ja måste säga att ja suger på pingis ) & titta på titanic (y) näre börja bli sorgligt så kom mamma & hämta mig ;/
sen stack jag hem. gjorde potatisbullar, HAHAHA nu kom ja & tänka på emma i skolan, hon ba POTATISPULLAR , tessan & ja garva sönder ;). men iaf, sen typ satte ja mej vid datan & ja ska nog starta en röstning om att ja ska starta sofia hissar & sofia dissar ;)
ni lär ju svara

kyssar

1 kommentar:

  1. Har gjort en undersökning .
    Så gå in på min blogg och rösta :)
    håller på till 20/11 .
    Och på min förra blogg hade jag typ 20följare nu har jag 6 ?
    vart har alla tagit vägen ...
    aja , följ min blogg vettja :)

    SvaraRadera