torsdag 26 november 2009

sofia hissar & dissar



1. att vara sjuk, de suger verkligen

2. min mobil, min räkning var på 800 så mamma spärrade den på 200 kr -.- och nu kan ja inte svara på sms eller ringa, eftersom att ja redan använt 200 kr på 2 dagar.

3. mörkret, de blir ju för f*n mörkt klockan halv fyra ? ;s jag saknar sommaren nu.

4. att systemkameror är så stora





1. att man får äta mycket glass när man har ont i halsen.

2. det är snart julafton ! shit vad jag längtar, jag tror jag ska önska mig en kamera, eller pengar, men jag har ju redan en system kamera, jo jag vet, men om man ska t.e.x till grönalund vill man ju inte gå och släpa på en så stor kamera, ellerhur ?

3. mjukisdressar, så himla sköna. det ska jag nog önska mig några fler i julklapp ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar